A játékban építhető épületek listája

Főépület
Ez a városod legelső és legfontosabb épülete. Minél magasabb a szintje, annál több épületet tudsz építeni és az épületek építési sebessége is a főépület minden egyes szintje után 2% -kal csökken, így a maximális 25 -ös főépület szintet elérve az építési időt a felére csökkentheted.



Jégverem
A jégveremben tudod eltárolni a disznófarmról származó húst, hogy a legnagyobb nyári melegben se romoljon meg és a városod lakossága így hozzá tudjon jutni a tápláló sonkához, ami a katonák erőnlétének is jót tesz. Vigyázz, hogy legyen mindíg elég sonka a városban, hogy ne kezdjenek éhen halni a katonáid. Amint felépítettél a városodban egy jégvermet a maximális 25 -ös szintre, onnantól kezdve további jégvermeket alakíthatsz ki a városodon belül, hogy ínségesebb időkre is legyen elég tartalékod.



Raktár
A raktárban tárolhatod az erdőkből származó fát, a kőfejtőkből kitermelt követ és a bányákból felhozott vasat, amik szükségesek a városod fejlődéséhez, hogy új épületeket tudj építeni, illetve a meglévőket tudd fejleszteni. Amint felépítettél a városodban egy raktárat a maximális 25 -ös szintre, onnantól kezdve további raktárakat alakíthatsz ki a városodon belül, hogy a nagyobb építkezésekhez is legyen elég nyersanyagod.



Kincstár
A kincstárban őrzik a városaid nyersanyagának egy részét, hogy a rablásra jövő seregek ne tudják elvinni. Minél nagyobb a kincstár szintje, annál több nyersanyagot tudsz megvédeni vele.



Piac
A piacon tudod a városaid között a nyersanyagokat szállítani, valamint a többi játékossal kereskedni. Extra gyémántokat felhasználva kényelmesen, automatikus kereskedelmi útvonalat tudsz kiválasztani, amiben a kiinduló városod és a célvárosod között napi 1 automatikus kereskedést állíthatsz be.Vigyázz, ha nincs elég kereskedő a szállításhoz, nem teljesül a beállított szállítás, ugyan ez van akkor is, ha nincs elég nyersanyagod hozzá.



Építész háza
Az építész házában a városodban lévő építőmesterek megvitatják, hogy kinek milyen tapasztalata és új ötlete van az épületek tervezése terén. Minél nagyobb szintre építed fel, annál több mester tud tapasztalatot cserélni és a nagyobb tudásbázis miatt itt lehet az épületek vas és kő költségét csökkenteni. Szintenként 3% -kal. Maximális épületszint 10 -es, azaz 30% -kal kevesebb nyersanyag.



Ácsmester háza
Az ácsmesterek közössége a városodban itt gyűlik össze, hogy megvitatják, hogy kinek milyen tapasztalata és új ötlete van az épületek tervezése terén. Minél nagyobb szintre építed fel, annál több mester tud tapasztalatot cserélni és a nagyobb tudásbázis miatt itt lehet az épületek fa költségét csökkenteni. Szintenként 3% -kal. Maximális épületszint 10 -es, azaz 30% -kal kevesebb nyersanyag.



Tisztilak
A Tiszti lakban laknak azok az alacsony rangú katonák, akik a városaid közötti katonamozgások levezénylésével bízhatók meg. Támadást nem tudnak indítani. A Tisztilak 1. szintjének felépítésekor 1, 5. szint felépítésekor 2, 10. ( maximális ) szint felépítésekor 3 tiszt elszállásolása válik lehetővé.



Akadémia
Az akadémia a tudás és a fejlesztések háza. A tudósaid segítségével itt tudod kifejleszteni a katonatipusokat és azok fegyvereit, páncélzatát, valamint a katapultok kezelőit is itt tudod tanítani, hogy a városostromoknál pontosabban tudjanak célozni.



Hősakadémia
A hősakadémián képzed ki azokat a hősöket, akik segítségével külső városokba (minden város, ami nem a te tulajdonodban van) tudják a katonáidat támadásba és védekezésbe vezetni. A birodalmad városai közül a leg nagyobb szintre felépített hősakadémia számít. Szintenkét 1 hőst kapsz. Maximásisan 5 hősöd lehet (Plusz díjcsomaggal 6).



Kovácsműhely
A kovács műhelye szintenként jobb szerszámokat ad a vasbányászok kezébe, így azok minden szint után 1% -kal több vasat termelnek. Maximum 15% termeléstöbblet érhető el.



Kőfejtő háza
A kőfejtőknek speciális csákányokat készítenek itt, így azok minden szint után 1% -kal több követ termelnek. Maximum 15% termeléstöbblet érhető el.



Fűrészmalom
Az asztalosok a rönkfákat sima felületű és pontos illeszkedésű deszkákká alakítják a fűrészmalomban, nagy szakértelemmel, kevesebb hulladékot termelve, így azok minden szint után 5% -kal több fát tudnak kinyerni az erdőből hozott faanyagból. Maximum 25% termeléstöbblet érhető el.



Malom
A malomban a gabonafarmokról szárbazó terményt dolgozzák fel, így a disznófarmokra jobb tápot tudnak a dolgozóid a disznófarmok számára előállítani. Szintenként 5% sonkatermelést ( maximum 25% -ot ) tesz lehetővé.



Barakk
A barakkodban tudod a katonáidat kiképezni, akikkel a városaidat meg tudod védeni, illetve az ellenfél haderejét legyőzni.



Őrtorony
Ebben a toronyban folyamatosan váltják az őröket, akiknek semmi más dolguk nincs, mint hogy a távcsövükön keresztül kémleljék a távoli horizontot. .



Alkimista

Az alkimista az alapvető nyersanyagok átalakításával drágaköveket hoz létre, amit felhasználva új városokat tudsz építeni.
Minden város az alapításától kezdve 2 óránként 1 drágakövet termel.
Drágakövet gyémánt átváltásával is tudsz szerezni, de a játék egész időtartama alatt maximum 5.000 drágakövet szerezhetsz így, valamint a következő város alapításához szükséges drágakövek maximum 25% -át.
Ez összesítve kell érteni, azaz, ha van 4 városod és eddig még nem vettél gyémántért drágakövet, akkor az 5. városhoz szükséges 1680 drágakőből 420 -at megvehetsz, de a 6. városhoz szükséges 2520 -hoz maximálisan gyémántért beváltható 630 drágakőből csak 210 -et (630-420) vehetsz meg. Bővebben a Febellum Wikipédiájában találsz példákat és leírást.
A drágakövek átalakítási ideje minden egyes alkimista szint emelésével 5% -kal csökken az eredeti fél óra/drágakő időhöz képest.





Hadiszerkezet gyár
Itt tudod a faltörőket és a katapultokat megépíteni. Minél magasabb szintre van felépítve az épületed, annál kevesebb ideig tart a gépek megépítése.



Hentes
A hentes szakszerűen dolgozza fel a disznófarmokról idekerülő húst, így kevesebb megy kárba. Minél magasabb szintre emeled az épületet, annál kevesebb megy pocsékba. Szintenként ( max 5 szint ) 4% -kal több húst kapsz.



Követség
A Követségen tudod a diplomatáidat kiképezni, akikből tudsz Szónokot ( városalapítás és városfoglalás ) kiképezni és a többi játékossal klánokat alkotva a kapcsolatot tartani. A szónok annál több lakost beszél rá a birodalmadhoz való csatlakozásra, minnél magasabb a követséged szintje.



Kémlak
Az információ hatalom, erre kémekkel tudsz szert tenni.



Gyülekező tér
A gyülekezőtérről tudod indítani a katonáidat védekezni vagy támadni. Gyülekezőtér nélkül a térképen sem tudsz katonaküldést indítani



Földszentély
A föld szentélyben tudja a klánod a begyűjtött mézet tárolni, A térképen a mézfalvak Szerda 19 és 23 óra között jelennek meg véletlenszerűen. A klán méretétől függ, hogy mennyi mézet kell begyűjtenetek. Ha ez nem sikerül, akkor a komplett klánt csapás éri. Csak a klánvárosban építhető.



Égoltár
A égoltárban tudja a klánod a begyűjtött mannát tárolni, A térképen a mannafalvak Szerda 19 és 23 óra között jelennek meg véletlenszerűen. A klán méretétől függ, hogy mennyi mannát kell begyűjtenetek. Ha ez nem sikerül, akkor a komplett klánt csapás éri. Csak a klánvárosban építhető.



Sötét oltár
A sötét oltárban tudja a klánod a begyűjtött vért tárolni, A térképen a vérfalvak Szerda 19 és 23 óra között jelennek meg véletlenszerűen. A klán méretétől függ, hogy mennyi vértt kell begyűjtenetek. Ha ez nem sikerül, akkor a komplett klánt csapás éri. Csak a klánvárosban építhető.



Régész
A régészeid a játék folyamán a Febellum világát járják, senki sem bátja őket, mert nagy tiszteletben állnak. Ők a régmúlt tudásának az őrzői és a történelem ismerői. A kíváncsiságuk eredménye, hogy régi, eltemetett falvakat találnak, Minken kőtáblákon rejtjeles írásokat fejtenek meg, a Dimenziókapu építési terveihez ezeken az írásokon keresztül vezet az út. Csak a klánvárosban építhető.
A régész épülete akkor kerül a játékba, ha van elegendő számú nagy haderővel rendelkező játékos, akik a végső csatákat meg tudják majd vívni, ezért a régész játékba kerülésének az ideje szerverenként változik.



Dimenziókapu
A dimenziókaput CSAK az építési tervek megtalálása után tudod elkezdeni építeni. Az építési tervek a játék egy bizonyos időszekában megjelennek, a terveket tartalmazó eltűnt falvakba a klánvárosodból mennek a régészek, automatikusan megtalálják ezeket a betemetett falvakat, Febellumban a régészeket tisztelik, emiatt senki sem bántja őket. Az építési tervekhez találós kérdéseket kell kitalálnotok. Ha rossz választ adtok, akkor a kérdést 1 órán keresztül nem tudjátok megválaszolni. Csak a klánvárosban építhető.



Irányítás tornya
Az irányítás tornya. A klán vezérkara itt tud információkhoz jutni a klántagokról, más klánokkal egyezményeket kötni. Csak a klánvárosban építhető.

Nersanyagmezők



Disznófarm
A disznófarmokra beszállított terményekből, amit a városod körül találsz, kiváló minőségű húst készítenek az erre specializálódott lakosaid. Az így elkészült sonkát a jégveremben tudod tárolni, hogy a városon belül lévő épületeket fenntartó lakosaidat és a katonáidat táplálni tudd.



Erdő
Az erdőben a kiváló minőségű fát tudják a favágók kitermelni, minél magasabb szintre építed ki a favágót, annál több fát tudsz óránként termelni.



Vasbánya
A vasbányából a munkásaid az építéshesz szükséges vasatt bányásszák ki. A kitermelt vasat épületek építéséhez tudod felhasználni, de a katonák kiképzéséhez is szükséged lesz rá.


Kőfejtő
A kőfejtőből a munkásaid az építéshesz szükséges követ bányásszák ki. A kitermelt követ utak, épületek építéséhez tudod felhasználni, de a katonák kiképzéséhez is szükséged lesz rá.

 

Kedves jákékosok!

A játék feljesztése befejeződött.
Élvezetes és nagy csatákat kívánok!